VET.in.UA - Ветеринарний інформаційний ресурс України
Хто володіє інформацією - володіє світом
новини публікації довідники законодавство препарати ветслужба
зробити стартовою  •  додати у вибране




Законодавча база
за типом документа:
Конституція
кодекси
закони
інструкції
положення
правила
вимоги
накази

за тематикою:
видача ветдокументів
ветеринарна інспекція
кордон і транспорт
тарифи
оплата праці
дозвільна система
охорона праці
молоко
м'ясо
ліцензування
ідентифікація
бджільництво
утримання тварин
кетамін і прекурсори
реорганізація


Новини

Директором державного науково-дослідного інституту з лабораторної діагностики та ветсанекспертизи призначено А.М.Головка

Директором ДНДІ з лабораторної діагностики та ВСЕ призначено А.М.Головка

Голосування
Чи потрібна реформа державної ветеринарної служби?

потрібно залишити лише райветуправління
залишити також районні ветлікарні
підрозділи райвет- лікарні реорганізувати в госпрозрахункові
подальша реформа не потрібна, службу залишити без змін
повернути попередню структуру служби (без управлінь в районах)


результати голосування

Прибрати/показати бокову панель законодавство \ реорганізація \ Положення про профілактично-лабораторний центр (проект)




                                  Проект     типового    положення
 
                                            ЗАТВЕРДЖЕНО    
                                  Наказ Міністра аграрної політики
                                  та    продовольства      України

                                  Зареєстровано   в   Міністерстві
                                  юстиції України

                           
                            ПОЛОЖЕННЯ
               про профілактично-лабораторний центр

     1. Загальні положення

     1.1.   Районний  (міський)  профілактично-лабораторний  центр
(далі  -  Центр)  створений  відповідно  до  Закону  України  "Про
ветеринарну    медицину",    і   підпорядковується   Регіональному
профілактично-лабораторному  центру в області (далі - Регіональний
центр).

     1.2.  Центр  може  бути  правонаступником  районної державної
лабораторія   ветеринарної  медицини  (далі  -  Лабораторія),  або
державної  лікарні  ветеринарної медицини з дільничними лікарнями,
дільницями   та   пунктами   ветеринарної   медицини,   державними
лабораторіями  ветеринарно-санітарної  експертизи  на  ринках, які
знаходяься в зоні обслуговування.

     1.3.  Центр  у  своїй  діяльності  керується  Конституцією та
законами  України, актами Президента України та Кабінету Міністрів
України,   Державної   ветеринарної   та   фітосанітарної  служби,
Державного    науково-дослідного    інституту    з    лабораторної
діагностики    та   ветеринарно-санітарної   експертизи   та   цим
Положенням.

     1.4.  Координацію  та  спрямування діяльності Центру, а також
його  методичне та метрологічне забезпечення здійснює Регіональний
центр.

     1.5.  До складу Центру можуть входити відокремлені структурні
підрозділи,  районна  державна  лабораторія ветеринарної медицини,
державні  лабораторії ветеринарно-санітарної експертизи на ринках,
державні  лікарні  ветеринарної  медицини з дільничними лікарнями,
дільницями  та пунктами ветеринарної медицини,центри ідентифікації
тварин.

     1.6.  Організаційна  структура  і  штатна  чисельність Центру
визначаються  у встановленому порядку, штатні розклади і кошториси
затверджуються  директором  Регіонального  центру за погодженням з
директором   Інституту   та   відповідним  начальником  управління
ветеринарної медицини.

     1.7.  Центр  є  державною  установою  ветеринарної медицини з
питань  здійснення  профілактичних,  діагностичних, лікувальних та
протиепізоотичних  заходів, ідентифікації тварин, племінної справи
у  тваринництві,  організації  лабораторної  справи,  лабораторної
діагностики   хвороб  тварин,  ветеринарно-санітарної  експертизи,
оцінки  безпечності  та якості всіх харчових продуктів, неїстівних
продуктів  тваринного  походження, кормів й інших товарів в одному
або в декількох районах.

     1.8.   Центр   несе  повну  відповідальність  за  невиконання
протиепізоотичної,    лікувальної    роботи   та   несвоєчасну   і
недостовірну діагностику відповідно до чинного законодавства.

     1.9.    Лабораторія    Центру    та    державні   лабораторії
ветеринарно-санітарної   експертизи   на   ринках   атестується  в
державній   метрологічній   системі,   Лабораторія,   крім   того,
акредитується  Національним  агентством  з  акредитації України на
відповідність   вимогам   стандарту  ДСТУ  ISO/IEC  17025:2006  та
отримує  дозвіл  на  роботу  з  мікроорганізмами  ІІ, ІІІ, IV груп
патогенності  та  ліцензію на діяльність по придбанню, зберіганню,
реалізації  (відпуск),  використанню прекурсорів (списку 2 таблиці
IV)   "Переліку   наркотичних   засобів,  психотропних  речовин  і
прекурсорів",  умови  і  режими  праці  в  ній повинні відповідати
Правилам  охорони  праці в лабораторіях ветеринарної медицини, які
затверджені  наказом Комітету по нагляду за охороною праці України
Міністерства  праці  та соціальної політики України від 20.04.99 N
67  та  зареєстровані в Міністерстві юстиції України 11.10.99 за N
695/3988.

     1.10.   Лабораторія   Центру   має   обов'язкову   мінімальну
кількість  відділів:  відділ прийому, реєстрації зразків та видачі
документів,   бактеріологічний   з   патоморфологією  та  сектором
харчової   мікробіології,  хіміко-токсикологічний,  імунологічний,
радіологічний, гігієни харчування.

     1.13.  Втручання  в  роботу  Центру  під  час  здійснення нею
лабораторної  діагностики  та визначення показників безпечності та
якості  всіх  харчових  продуктів,  в  тому  числі  тваринного  та
рослинного    походження,    неїстівних    продуктів    тваринного
походження,  кормів,  кормових  добавок,  води  та  інших  товарів
забороняється.

     2. Майно та кошти

     2.1.  Центр  має  свою матеріально-технічну базу (територію і
будівлі, транспорт тощо).

     2.1.1.  Лабораторія Центру має свою матеріально-технічну базу
(територію   і   будівлі,  лабораторне  обладнання  та  апаратуру,
віварій з піддослідними тваринами, транспорт тощо).

     2.1.2. Майно Центру є державною власністю.

     2.3.  Фінансування,  матеріально-технічне забезпечення Центру
та  його  структурних  підрозділів  здійснюється за рахунок коштів
загального  і  спеціального  фондів  державного  бюджету. Державне
фінансування  здійснюється  через Регіональний центр. Використання
коштів  спеціального  фонду  державного  бюджету  здійснюється  за
погодженням з директором Регіонального центру.

     2.4.  Ведення  бухгалтерського  обліку  здійснюється згідно з
вимогами законодавства.

     2.5.  Центр  є  юридичною  особою,  має  самостійний  баланс,
рахунки   в   установах  банків,  круглу  печатку  із  зображенням
Державного  Герба  України, фірмові бланки, кутовий штамп зі своїм
найменуванням.

     Лабораторія   Центру   є  юридичною  особою  має  печатку  із
зображенням  Державного  Герба  України,  фірмові  бланки, кутовий
штамп зі своїм найменуванням

     3. Завдання

     Основними  завданнями  Центру та його структурних підрозділів
у відповідності до завдань є:

     3.1.  Охорона  території  районів  від  занесення з території
інших  держав,  регіонів, областей, районів або з карантинної зони
збудників  інфекційних  хвороб  тварин,  а  також  недопущення  їх
розповсюдження  за  межі  території  району  або карантинної зони;
3.2. Захист населення від хвороб, спільних для тварин і людей;

     3.3.   Забезпечення  організації  та  проведення  планових  і
непланових  діагностичних  досліджень, виконання державних програм
з  питань  ветеринарної  медицини, щеплень з метою профілактики та
діагностики хвороб тварин;

     3.4.  Профілактика і діагностика інфекційних, заразних хвороб
тварин і їх лікування;

     3.5.  Ветеринарне  обслуговування  тварин  господарств різних
форм власності та фізичних осіб на відповідній території;

     3.6.   Визначення   безпечності   та   якості  всіх  харчових
продуктів,  в  тому  числі  тваринного  та  рослинного походження,
неїстівних   продуктів  тваринного  походження,  кормів,  кормових
добавок, води та інших товарів;

     3.7.   Приймання   участі   у  комісійному  відборі  зразків,
необхідних  для  проведення  відповідних  досліджень, в тому числі
виконання Планів та Програм моніторінгів;

     3.8.      Організація      проведення      бактеріологічного,
радіологічного,   паразитологічного,   хіміко-токсикологічного  та
іншого   контролю   на   потужностях   (об'єктах)  з  виробництва,
зберігання та реалізації харчових продуктів;

     3.9.   Виконання   метрологічних   вимог  щодо  атестації  на
технічну   компетентність   і  незалежність,  забезпечення  режиму
роботи з мікроорганізмами II, III, IV груп патогенності;

     3.10.   Надання  практичної,  методичної  та  консультативної
допомоги   спеціалістам   з  питань  профілактики,  діагностики  і
боротьби  з  хворобами  тварин,  включаючи  хвороби,  спільні  для
тварин   і   людей,   та  ветеринарно-санітарної  експертизи  всіх
харчових   продуктів,   в  тому  числі  тваринного  та  рослинного
походження,  неїстівних  продуктів  тваринного походження, кормів,
кормових добавок, води та інших товарів;

     3.11.    Керівництво    діяльністю    державних   лабораторій
ветеринарно-санітарної   експертизи   на   ринках   та   методичне
забезпечення їх роботи;

     3.12. Участь в раундах міжлабораторних професійних тестувань;

     3.13.   Забезпечення   підвищення  кваліфікації  спеціалістів
Лабораторії,  впровадження  в  роботу нових методів діагностики та
інших прогресивних досягнень ветеринарної медицини;

     3.14.  Державний ветеринарно-санітарний контроль та нагляд за
виробництвом  доброякісної  у  ветеринарно-санітарному  відношенні
продукції   тваринного   походження,   у   тому   числі  перевірка
документації,  що  якимось  чином  пов'язана  з якістю та безпекою
продукції тваринного і рослинного походження, здоров'ям тварин;

     3.15.       Реалізація      заходів      щодо      додержання
ветеринарно-санітарних вимог, установлених законодавством;

     3.16.   Організація   системи  та  проведення  реєстрації  та
ідентифікації тварин;

     3.17. Ведення племінної справи у тваринництві;

     3.18.Сприяння  постійному навчанню та підвищенню кваліфікації
спеціалістів ветеринарної медицини;

     3.19.   Сприяння   упровадженню   у   практику   та  широкому
застосуванню   досягнень   наукової   і   практичної  ветеринарної
медицини.

     3.20.    Виконання    інших    завдань,    які    передбачені
законодавством.

     4. Компетенція

     Центр  та  його  структурні підрозділи в межах компетенції та
відповідно до завдань:

     4.1.      Організовує      та     здійснює     профілактичні,
протиепізоотичні,   лікувально-профілактичні,   діагностичніх   та
ветеринарно-санітарні заходи;

     4.2.      Здійснює     ветеринарно-санітарні     та     інших
протиепізоотичні заходи в разі виникнення заразних хвороб;

     4.3.Здійснює  заходи з проведення дезінфекції, дезінсекції та
дератизації  на  потужностях  (об'єктах),  що використовуються для
виробництва,  переробки,  зберігання  та  обігу  тварин, продуктів
тваринного  походження,  репродуктивного  матеріалу,  ветеринарних
препаратів,  субстанцій,  кормових добавок, преміксів та кормів, а
також засобів, що використовуються для їх транспортування;

     4.4.  Проводи  епізоотологічне  розслідування кожного випадку
появи  нових вогнищ інфекційних і паразитарних захворювань, уживає
ефективних заходів щодо їх ліквідації;

     4.5.   Аналізує  причини  виникнення  заразних  і  незаразних
хвороб, загибелі тварин;

     4.6.  Проводить  розрахунки потреби імунобіологічних та інших
ветеринарних препаратів;

     4.7.  Організовує  спільно  із  закладами  охорони  здоров'я,
державною    санітарно-епідеміологічною    службою,   структурними
підрозділами  МНС  роботи  із  захисту  населення  від зоонозів та
своєчасний обмін інформацією про хвороби тварин;

     4.8.  Разом  з  управлінням ветеринарної медицини в районі та
державною  санітарно-епідеміологічною  службою  приймає  участь  у
розслідуванні  випадків  виникнення  серед  населення захворювань,
спільних для людей і тварин;

     4.9.   Одержує   інформації,   необхідні   для   встановлення
епізоотичного   стану,  виявлення  причин  захворювання  тварин  і
оцінки   ветеринарно-санітарної   якості   та   безпеки  продукції
тваринного походження;

     4.10. Веде облік хворих і загиблих тварин;

     4.11.  Приймає  участь у межах своєї компетенції у проведенні
атестації   робочих   місць,  спеціалістів  ветеринарної  медицини
структурних підрозділів Міжрайонного центру;

     4.12.   Видає   органам  страхування  висновків  щодо  причин
захворювання, вимушено забитих, загиблих або знищених тварин;

     4.13. Видає ветеринарні документи;

     4.14.   Веде   державну  статистичну  звітність  ветеринарної
служби;

     4.15.  Проводи  заходи  щодо профілактики і ліквідації хвороб
тварин  (крім  випадків,  передбачених  у статті 98 Закону України
"Про  ветеринарну  медицину"), лікування тварин, які страждають на
хвороби  та недуги, лабораторні дослідження, ветеринарно-санітарну
експертизу  товарів,  видає  відповідні ветеринарні документи, які
здійснюються  за рахунок їх власників згідно з тарифами відповідно
до статті 99 Закону України "Про ветеринарну медицину";

     4.16.  Здійснює ветеринарнє обслуговування тварин господарств
усіх форм власності та фізичних осіб;

     4.17.  Здійснює  заходи  щодо  пропаганди  ветеринарних знань
серед власників тварин;

     4.19.Проводить    лабораторно-клінічні   (патологоанатомічні,
мікроскопічні,    гематологічні,    бактеріологічні,   біологічні,
серологічні   (імунологічні),   паразитологічні,   органолептичні,
хіміко-токсикологічні,  біохімічних, мікологічні, радіологічні) та
інші   дослідженя   з  метою  діагностики  хвороб  тварин,  оцінки
безпечності   та  якості  всіх  продуктів  харчування,  неїстівних
продуктів тваринного походження, кормів, води та інших товарів;

     4.20.   Проводить  діагностичні  дослідженя  матеріалів,  які
надходять  з  господарств  різних форм власності, виконує всі види
планових  досліджень  у  встановленому  порядку, складає звіти про
результати досліджень з відповідними пропозиціями;

     4.21.    Направляє   на   місця   спеціалістів   Центру   для
встановлення  діагнозу,  надає  практичну допомогу в організації і
проведенні  протиепізоотичних  та ветеринарно-санітарних заходів у
разі  виникнення хвороб тварин, у тому числі спільних для тварин і
людей;

     4.22.  Надає  методичну  і  практичнуї  допомогу спеціалістам
ветеринарної     медицини     в    організації    та    проведенні
ветеринарно-санітарної  експертизи,  суб'єктам господарювання щодо
забою  тварин, переробки, зберігання, транспортування і реалізації
всіх    продуктів    харчування    та    державним    лабораторіям
ветеринарно-санітарної експертизи на ринках;

     4.23.    Здійснює    комплекс    заходів   з   метрологічного
забезпечення  робіт  у Лабораторії Центру та державних лабораторій
ветеринарно-санітарної експертизи на ринках;

     4.24. Сприяє впровадженню племінної справи у тваринництві;

     4.25.  Вносить  у  встановленому порядку Регіональному центру
пропозиції  щодо  потреби  асигнувань  на  утримання  Центру, його
структурних   підрозділів,   проведити   діагностичні  дослідженя,
придбання    для    цього   необхідних   матеріалів,   підвищувати
кваліфікацію спеціалістів Центру;

     4.26.   Приймає   участь   у   комісійному  відборі  зразків,
необхідних    для    проведення    відповідних,   в   тому   числі
моніторингових, досліджень;

     4.27.  Приймає участь у роботі комісії щодо атестації робочих
місць;

     4.28.  Проводить  облік  роботи  та подає звіти Регіональному
центру в установленому порядку;

     4.29.  Приймає  участь  в організації і проведенні семінарів,
нарад, науково-виробничих конференцій;

     4.29 Проводить реєстрацію та ідентифікації тварин;

     4.30. Веде племінну справу у тваринництві;

     4.30.  Виконує  дорученя  Регіонального  центру, Інституту та
Головного управління ветеринарної медицини.

     5. Управління

     5.1.  Керівництво діяльністю Центру в межах своєї компетенції
та  згідно з цим Положенням здійснює директор - лікар ветеринарної
медицини,  який має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем
магістра,  спеціаліста,  одночасно  може бути завідувачем одного з
відділів   Лабораторії   і   державним   інспектором  ветеринарної
медицини,  має  досвід  практичної  роботи за фахом не менше п'яти
років,   пройшов   відповідну   підготовку  на  курсах  підвищення
кваліфікації (далі - Директор).

     5.2.  Директор несе персональну відповідальність за виконання
покладених  на  Регіональний  центр завдань і здійснення ним своїх
функцій.

     5.3.    Директор    призначається    на   посаду   директором
Регіонального   центру   за   пропозицією   начальника  управління
ветеринарної  медицини  в  районі та після погодження з директором
Інституту   та  місцевою  державною  адміністрацією.  Звільняється
директор  з  посади  директором  Регіонального  центру за поданням
начальника  управління  ветеринарної  медицини  в  районі,  або  з
ініціативи   директора   Регіонального   центру,  за  обов'язковим
погодженням   з   директором   Інституту   та  місцевою  державною
адміністрацією.

     5.4.   Директор   має  заступника  з  лабораторної  роботи  -
завідувача  відділу  Лабораторії та заступника з протиепізоотичної
та  лікувальної  роботи, які за посадами є державними інспекторами
ветеринарної  медицини,  призначаються  на посаду і звільняються з
посади    директором    Центру   за   погодженням   з   директором
Регіонального центру.

     5.5.   Завідувачі   відділів   Лабораторії  Центру  -  лікарі
ветеринарної  медицини, які є державними інспекторами ветеринарної
медицини,  головний  бухгалтер  та  інші працівники Центру та його
структурних  підрозділів  призначаються на посаду і звільняються з
посади директором Центру відповідно до чинного законодавства.

     5.4. Директор Центру:
     - організовує та керує роботою Центру;
     -  розподіляє  обов'язки  між фахівцями і затверджує посадові
інструкції;
     -   розробляє   структуру,  штатну  чисельність  та  кошторис
Центру, які затверджуються відповідно до законодавства;
     - забезпечує ведення діловодства;
     -  організовує  та  проводить  перевірки  роботи  лабораторій
суб'єктів господарювання;
     -  застосовує  в  установленому  порядку заходи заохочення та
дисциплінарного   стягнення   до  працівників  відповідно  чинного
законодавства;
     -  несе  відповідальність  за невиконання покладених на Центр
завдань  і  функцій,  неправильне  використання грошових коштів та
інших   матеріальних   цінностей   лабораторії   згідно  з  чинним
законодавством;

     5.5.  Директор  має  право  виступати представником з питань,
які   належать   до   компетенції   Центру,   в   усіх   державних
підприємствах, установах, організаціях та суді.

     6. Реорганізація та ліквідація

     Реорганізація  та  ліквідація  Центру здійснюється в порядку,
передбаченому чинним законодавством.


Директор Державного науково-дослідного
інституту з лабораторної діагностики 
та ветеринарно-санітарної  експертизи            В.О. Загребельний






  нагору

головна  •  гостьова  •  мапа сайту  •  архів  •  про сайт

новини публікації довідники законодавство препарати ветслужба

Наша кнопка

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

Власність VET.in.UA © 2005 - 2014. Всі права захищені.
При використанні матеріалів сайту обов'язкове активне посилання:
"Ветеринарний інформаційний ресурс України"

Ідея, дизайн та підтримка адміністрації проекту. Запрошуємо фахівців для участі в проекті. На Ваші пропозиції, зауваження та матеріали чекаємо електронною поштою. Ресурс є незалежним проектом і поновлюється за мірою можливості. Реклама на сайті.

Дата останнього поновленння документа: 02.01.2007


Антенны 3g, переделка модема под внешнюю антенну "ООО Мастер связи".

Бесперебойники для газового котла tdvolt.ru.

Описание компьютерная диагностика автомобиля цена у нас на сайте.